Η ώρα είναι:

Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011

Πόσο χρονών είναι η Αθηναΐς Νέγκα;

Είναι συμβιβασμένη με την ηλικία της.

Απροβλημάτιστη και απόλυτα συμφιλιωμένη με το χρόνο είναι η Αθηναΐδα Νέγκα, αφού δήλωσε σε συνέντευξή της: «Είμαι 36, ανυπομονώ να γίνω 50!»

Και συνέχισε: «Είμαι 36 και μου αρέσει να το λέω, δεν νιώθω ότι γερνάω. Περίμενα από παιδί να γίνω 35. Τώρα ανυπομονώ να γίνω 50. Έχω σκεφτεί ακριβώς το πώς θα είμαι τότε. Θα είμαι αρκετά έμπειρη ώστε να κάνω όσα αγαπάω με λιγότερο άγχος. Θα φοράω πένσιλ φούστες, τα σκυλιά μου θα είναι πιο ήσυχα και η κόρη μου έφηβη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.